Коаксіальна акустична система HIFONICS Car ZS525CX
Короткий опис:
2-смугова коаксіальна 5,14"(131мм) • RMS30Вт/Peak200Вт • 4Ω • 60-20000Гц • 88дБ • 1" лавсановий (Neo-Mylar) купольний твітер Neo-Mylar • Інтегрований внутрішній кросовер • Нахил кросовера 4000Гц 12дБ/окт • Глибина 55мм • Монтажний виріз 116мм • Грилі • Китай • Вага упаковки 1,5кг • Розміри упаковки 31х17х10смТовар має гарантію 12 місяців.
Коаксіальна акустична система HIFONICS Car ZS525CX
Hifonics Zeus 5,25-дюймова 2-смугова коаксіальна автомобільна аудіосистема (пара).
Твітери1 дюйм: чіткі високі частоти з великою потужністю без різких звуків. Твітер з м'яким куполом з нео-майлару: удароміцні елементи твітера, відмінна якість звуку та підвищена надійність. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
Матеріал конусаКонуси з альфа-целюлози: легка вага для швидкості та дуже жорстка для глибокого басу.
Об'ємне / конусне з'єднанняГума: вологостійка гумова окантовка із сильним ударом по середніх басах. Високотемпературний клей: спеціальний клей використовується для створення міцного зв'язку між дифузором та окантовкою.
Голосова котушка / Колишня збіркаЧиста мідь створює сильне магнітне поле завдяки дуже тонкому екструзії. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
ПавукНатуральне волокно, просочене епоксидною смолою: натуральне волокно забезпечує гнучкість, а епоксидна смола надає міцності у процесі виробництва.
Система охолодженняНадкотушка: повітря проходить через звукову котушку через хрестовину.
КросоверПасив Баттерворта: плавний перехід частот від середніх/мідбас до елемента твітера.
РамкаАнтирезонансний кошик зі штампованої сталі: дуже міцний, з мінімальними гармоніками чи спотвореннями від вигину чи дзвону.
ДвигунФеритовий магніт: створює сильне магнітне поле, залишаючись при цьому досить маленьким, щоб відповідати практично будь-якому застосуванню.
З'єднувачіЛопатка: Використовуйте пелюсткові роз'єми або припийте для кращого з'єднання.
РешіткаТак: захищає динамік від випадкового пошкодження. Не використовується, якщо динамік встановлений за панеллю автомобіля.
Твітери1 дюйм: чіткі високі частоти з великою потужністю без різких звуків. Твітер з м'яким куполом з нео-майлару: удароміцні елементи твітера, відмінна якість звуку та підвищена надійність. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
Матеріал конусаКонуси з альфа-целюлози: легка вага для швидкості та дуже жорстка для глибокого басу.
Об'ємне / конусне з'єднанняГума: вологостійка гумова окантовка із сильним ударом по середніх басах. Високотемпературний клей: спеціальний клей використовується для створення міцного зв'язку між дифузором та окантовкою.
Голосова котушка / Колишня збіркаЧиста мідь створює сильне магнітне поле завдяки дуже тонкому екструзії. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
ПавукНатуральне волокно, просочене епоксидною смолою: натуральне волокно забезпечує гнучкість, а епоксидна смола надає міцності у процесі виробництва.
Система охолодженняНадкотушка: повітря проходить через звукову котушку через хрестовину.
КросоверПасив Баттерворта: плавний перехід частот від середніх/мідбас до елемента твітера.
РамкаАнтирезонансний кошик зі штампованої сталі: дуже міцний, з мінімальними гармоніками чи спотвореннями від вигину чи дзвону.
ДвигунФеритовий магніт: створює сильне магнітне поле, залишаючись при цьому досить маленьким, щоб відповідати практично будь-якому застосуванню.
З'єднувачіЛопатка: Використовуйте пелюсткові роз'єми або припийте для кращого з'єднання.
РешіткаТак: захищає динамік від випадкового пошкодження. Не використовується, якщо динамік встановлений за панеллю автомобіля.