Коаксіальна акустична система CRUNCH Car CS653
-15 %
Топ продаж
Короткий опис:
3-смугова коаксіальна 6,5"(165мм) пара динаміків • RMS60Вт/Peak300Вт • 4Ω • 58-20000Гц • 90дБ • 1" лавсановий (Neo-Mylar) купольний твітер Neo-Mylar • Інтегрований внутрішній кросовер • Нахил кросовера 4000Гц 12дБ/окт • Глибина 55мм • Грилі • Ящик 6штТовар має гарантію 12 місяців.
Коаксіальна акустична система CRUNCH Car CS653
Бренд
Crunch
Виконання
круглі
Кількість смуг
3
Колір дифузора
чорний
Кошик динаміка
штампований
Країна виробник
Китай
Монтажна глибина
54 мм
Номінальна потужність RMS
60 Вт
Опір
4 Ом
Розмір
6-6.5" (16-17см)
Чутливість
90 дБ
Твітери1 дюйм: чіткі високі частоти з великою потужністю без різких звуків.
Матеріал конусаСрібні дифузори з альфа-целюлози: відтворюють музичні середні та басові тони, залишаючись при цьому легкими.
Об'ємне / конусне з'єднанняСтійка до ультрафіолетового випромінювання гумова окантовка: Вологостійка гумова окантовка із сильним ударом по середніх басах. Високотемпературний клей: у поєднанні дифузора та окантовки використовується високотемпературний клей, який гарантує, що дифузор та окантовка не відокремляться при використанні високої потужності або в екстремальних погодних умовах.
ПрокладкаТекстурований АБС-пластик: забезпечує рифлене лінійне прилягання до монтажної поверхні.
‚КотушкаЧиста мідь створює сильне магнітне поле завдяки дуже тонкій екструзії. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
ПавукНатуральне волокно, просочене епоксидною смолою: натуральне волокно забезпечує гнучкість, а епоксидна смола надає міцності у процесі виробництва.
Система охолодженняOver-Coil: повітря проходить через звукову котушку через хрестовину.
КросоверПасив Баттерворта: плавний перехід частот від середніх/мідбас до елемента твітера. 6 дБ Внутрішній: інтегрований у конструкцію для забезпечення плавного переходу від середніх частот до високих.
Апаратне забезпечення твітераТвітер з м'яким куполом з нео-майлару: ударостійкі елементи твітера. Відмінна якість звуку та підвищена надійність. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
РамкаАнтирезонансний кошик зі штампованої сталі: дуже міцний, з мінімальними гармоніками чи спотвореннями від вигину чи дзвону.
МоторФеритовий магніт: створює сильне магнітне поле, залишаючись при цьому досить маленьким, щоб відповідати практично будь-якому застосуванню.
З'єднувачіДля найкращого з'єднання використовуйте пелюсткові роз'єми або пряму пайку.
РешіткаТак. Захищає динамік від випадкового пошкодження. Не використовується, якщо динамік встановлений за панеллю автомобіля.
Матеріал конусаСрібні дифузори з альфа-целюлози: відтворюють музичні середні та басові тони, залишаючись при цьому легкими.
Об'ємне / конусне з'єднанняСтійка до ультрафіолетового випромінювання гумова окантовка: Вологостійка гумова окантовка із сильним ударом по середніх басах. Високотемпературний клей: у поєднанні дифузора та окантовки використовується високотемпературний клей, який гарантує, що дифузор та окантовка не відокремляться при використанні високої потужності або в екстремальних погодних умовах.
ПрокладкаТекстурований АБС-пластик: забезпечує рифлене лінійне прилягання до монтажної поверхні.
‚КотушкаЧиста мідь створює сильне магнітне поле завдяки дуже тонкій екструзії. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
ПавукНатуральне волокно, просочене епоксидною смолою: натуральне волокно забезпечує гнучкість, а епоксидна смола надає міцності у процесі виробництва.
Система охолодженняOver-Coil: повітря проходить через звукову котушку через хрестовину.
КросоверПасив Баттерворта: плавний перехід частот від середніх/мідбас до елемента твітера. 6 дБ Внутрішній: інтегрований у конструкцію для забезпечення плавного переходу від середніх частот до високих.
Апаратне забезпечення твітераТвітер з м'яким куполом з нео-майлару: ударостійкі елементи твітера. Відмінна якість звуку та підвищена надійність. Каптон: легкий та ефективно розсіює тепло.
РамкаАнтирезонансний кошик зі штампованої сталі: дуже міцний, з мінімальними гармоніками чи спотвореннями від вигину чи дзвону.
МоторФеритовий магніт: створює сильне магнітне поле, залишаючись при цьому досить маленьким, щоб відповідати практично будь-якому застосуванню.
З'єднувачіДля найкращого з'єднання використовуйте пелюсткові роз'єми або пряму пайку.
РешіткаТак. Захищає динамік від випадкового пошкодження. Не використовується, якщо динамік встановлений за панеллю автомобіля.